četrtek, 16. april 2015

Enajsti dan

V šolo sem prišel kot vsak dan zelo zgodaj in učitelj mi je pokazal še nekaj stvari, ki jih delajo v oddelku za komunikacijsko tehnologijo. Poiskala sva switche in razne kable s katerimi naj bi delali naslednji dan. Dobil sem tudi ogromno literature in prenosnik s katerim bomo delali. Namestili so me v manjšo učilnico s finskima učencema.

Po 2. sem odšel iz šole in se namenil proti centru. Padal je sneg zato sem šel kar v prvo trgovino kjer sem našel trgovino s namiznimi trgovinami in podobnimi "geek" rečmi. Šel sem na bankomat in iskal trgovino s spominki. Potreboval sem eno uro in se vmes izgubil dvakrat ter trikrat vprašal za smeri do trgovin s spominki. Nato pa sem našel trgovino, ki je nisem niti iskal in si v njej rezerviral spominke, ki jih bom prišel iskat naslednji teden. S Češko prodajalko sva se pogovarjala še o Finski in velikanskih razlikah v cenah raznih stvari. Nato sem se za nekaj časa ustavil še v Gamestopu. Na poti so me dvakrat ustavili Finci, ki so poizvedovali o načinu plačevanja elektrike Finskih državljanov.
Vsi, s katerimi sem se danes pogovarjal so bili zelo odprti in prijazni, kar me je presenetilo saj se mi zdi veliko ljudi seveda z izjemami v šoli bolj zaprtih.

Po tem sem se vrnil domov in na poti kupil še Pepsi ter vrečko juhe.

Ni komentarjev:

Objavite komentar